ANNOUNCEMENT

You will be redirected to my new blog at www.twinchocchips.blogspot.com in 5 seconds!

Saturday, December 30, 2006

Things I dun like

there are some things i really dun like...

1. horrible table manners...
2. someone stuffing himself or herself with food..makan gelojohly
3. someone ask to eat my food when i am halfway eating...i'll feel irritated immediately..
4. someone staring at me when i am eating like he/she never ate anything for a decade...
5. someone terus eat my food from my plate when we din promise to share 1st...i find this things annoys me a lot that i will leave the table and not continue my dinner...i feel that someone who do that is super not respecting other ppl and rude...
6. Ppl scolding me for stupid reasons and things I dun even do... * my mum's hobby*
7. Ppl that i dun really noe come to me and ask me to send her things..

explanation to #7
this girl hor,i noe her from one fan club...in tht fan club hor,can get any picture u want of that singer...all there..and she ask me to send her the pix i got..i told her itz from tht forum..u noe wat she say?? SHE IS BUSY TO GO IN THERE AND TAKE...then i very free izzit???then she ask songs from me..then i ask her which singer she wants..she say the names..then i sent her the songs,she ask me which singer is which..so nehmind la..she pun ne ne (indian) lai ma..how to noe leh???*i dun understand y she wanna listen to tht song when she noe nuts bout it* so i explained to her..and there's this singer which i dun listen to and another song i dunno the chinese title..so i duno the song...i told her tht b4 i send her the other singer one song tht i got...and i ask her anything else??? " SHE REPEATED THAT GOD DAMN SONG THT I SAY I DUNNO WAT'S THE TITLE AND THE SINGER I TOLD HER
THAT I DUN HAVE" geram i...i oledi tired la..summore kek me... =( wait wait..i tot she is over with it...mana tau she come and tell me...she got lots of tunes in her head but she dunno the title..the 1st part of the sentence sends chill up to my spine..thank god there's another half of the sentence...if she noe all the titles...pls,announce my death now!!! anyway,she ask me got Guang Liang's song or not?i say got....then she ask me got Lin Yu Zhong's song or not?? i say got oso..then she ask me got JJ's song or not???i oso got...but these three singer add up one songs got more than 30 leh..AND SHE DUN EVEN HAVE A WINDOW LIVE MESSENGER..n juz now i send like 3 song in a go,she say slow slow..itz juz three songs for god sake...she want me die izzit???? T.T and now she is asking for rainie yang...plsssssssss....i am tired...and damn it...now she says this...

`•.¸¸.•´´¯`••._.•¤đẴŋÏε₤ ŘőĆҝŻ¤¯¨´*•~-.¸¸,.-~*´ .::~PĭŅĸĪėŞ~::. says:
wow ..now i noe who 2 ask 4 songs

I AM DEAD ALREADY
ps: i hope she let me R.I.P and not korek me out of my coffin to ask me wat songs i got...takemy whole damn hard disk if u want...pls..leave me alone..wait...let me copy the things insideover 1st...ok..u can take it now
and u noe wat???she ask me got lee hom's song ah??i ask which song..she say all the songs from his latest album..cuz she likes them all...THANK GOD I DUN HV..lalala..i got one nia..then i say i got one nia...u noe wat she say... juz one word...SEND..i am a human hor?not computer,say send tiok send...and and...i got DC halfway and the only thing she said was..WHAT HAPPENED?????mami leh....


wait a minute...itz not all...after i ter-dc bcuz MSN do things without asking which is plain rude....this girl is even ruder*if there's such word...*she say this...
•.¸¸.•´´¯`••._.•¤đẴŋÏε₤ ŘőĆҝŻ¤¯¨´*•~-.¸¸,.-~*´ .::~PĭŅĸĪėŞ~::. says:
haih

`•.¸¸.•´´¯`••._.•¤đẴŋÏε₤ ŘőĆҝŻ¤¯¨´*•~-.¸¸,.-~*´ .::~PĭŅĸĪėŞ~::. says:
quickly

•.¸¸.•´´¯`••._.•¤đẴŋÏε₤ ŘőĆҝŻ¤¯¨´*•~-.¸¸,.-~*´ .::~PĭŅĸĪėŞ~::. says:
send again


now i dun wanna die...i wanna kill her!!!!!

`•.¸¸.•´´¯`••._.•¤đẴŋÏε₤ ŘőĆҝŻ¤¯¨´*•~-.¸¸,.-~*´ .::~PĭŅĸĪėŞ~::. says:
hmmm

`•.¸¸.•´´¯`••._.•¤đẴŋÏε₤ ŘőĆҝŻ¤¯¨´*•~-.¸¸,.-~*´ .::~PĭŅĸĪėŞ~::. says:
what else??

`•.¸¸.•´´¯`••._.•¤đẴŋÏε₤ ŘőĆҝŻ¤¯¨´*•~-.¸¸,.-~*´ .::~PĭŅĸĪėŞ~::. says:
hehe

`•.¸¸.•´´¯`••._.•¤đẴŋÏε₤ ŘőĆҝŻ¤¯¨´*•~-.¸¸,.-~*´ .::~PĭŅĸĪėŞ~::. says:
any famous songs u recommend to me?

`•.¸¸.•´´¯`••._.•¤đẴŋÏε₤ ŘőĆҝŻ¤¯¨´*•~-.¸¸,.-~*´ .::~PĭŅĸĪėŞ~::. says:
lol

pls...kill me right now,right here..itz 12.53am and she is not sleeping!!!!

No comments: